Din lønadministration for dine kunder kan blive nemmere

Det behøver ikke være en udfordring for en professionel lønadministrator at administrere løn for flere kunder ad gangen. Men det kan være upraktisk og tidskrævende, hvis hver kunde har sit eget lønsystem.

Som lønadministrator har du kunder, der er afhængige af, at du udfører opgaven korrekt og til tiden. Hvis én kunde bruger ét lønsystem og en anden et andet, gælder det derfor om at holde tungen lige i munden. For hvert system er bygget forskelligt op med hver sin brugerflade.

Optimér din lønadministration ved at samle

Løsningen kan være at samle dine kunder ét sted. Hos Bluegarden kan vi hjælpe dig med at samle dine kunder i DataLøn. Det vil optimere din lønadministration, og du vil få et samlet log-in til alle kunder. Du skal ikke bruge energi på at sætte dig ind i flere systemers opbygning. Med DataLøn får du et komplet lønsystem, der er enkelt at arbejde i.

  • Saml dine kunder i DataLøn til årsskiftet – og start forfra på saldi og ferieopsparinger
  • Få et samlet log-in for alle kunder
  • Få fri adgang til support, VIP-hotline og PersonaleGuide.

0 kr. i oprettelse og én samlet faktura

Det koster ikke noget at oprette nye kunder. Det er nemt, og du kan gøre det selv.

Som Lønpartner kan du vælge at få én samlet faktura for alle af dine kunders ydelser – også lønsedler. Dine kunder skal ikke betale serviceabonnement, fordi de bliver lagt ind under dit. Og du får et enkelt og samlet overblik over dine kunders udgifter.

Få en samlet faktura - kontakt os på 72 27 90 90 eller partner@bluegarden.com.