Nyt samarbejde styrker din forretning

Hvis du er medlem af Håndværksrådet, kan du nu få kontante fordele på en mere enkel og effektiv lønadministration i din virksomhed.







"Vi er glade for at kunne indgå partnerskab med Bluegarden, hvor vi kan tilbyde vores medlemmer at få hjælp til udbetaling af løn til deres ansatte. Derudover får vores medlemmer fri support og rådgivning hos Bluegarden", udtaler Lisette Andersen, der er kontaktperson for Håndværksrådets Rabatportal.





Et fælles mål om at styrke din virksomheds forretning og hjælpe dig til en mere enkel og effektiv administration, især når det gælder løn, er grundlaget for et nyt samarbejde mellem Håndværksrådet og Bluegarden.

Digitalisering er en vigtig del af forretningen for små og mellemstore virksomheder og kan lette de administrative byrder i virksomheden, som dermed sparer både tid og penge. Men IT kan være svært at håndtere for mange af virksomhederne, og der opstår let mange spørgsmål omkring sikkerhed, muligheder og begrænsninger.Sådan behøver det ikke at være, når det gælder din lønløsning.







”Håndværksrådet er en naturlig samarbejdspartner, da vi har et fælles mål om at hjælpe de små og mellemstore virksomheder. Vi brænder for at skabe en enklere hverdag for – og i samarbejde med vores kunder ved at varetage eller understøtte aktiviteter inden for løn- og HR-administration”, udtaler Karina Wellendorph, Director, Small Enterprises, Bluegarden A/S.





Vi kender din branche

Vi har allerede over 10.000 mindre håndværksvirksomheder som kunder og hjælper dem dagligt med at lave løn til deres medarbejdere. Vores løsninger understøtter dine arbejdsprocesser som håndværksvirksomhed, så du får en enkel og effektiv lønadministration. Skal vi også hjælpe dig og din virksomhed?

Hvis du er medlem af Håndværksrådet, får du både servicemæssige og kontante fordele ved at vælge os og vores lønløsninger.

Spar tid og penge

Vores lønløsninger giver dig mulighed for:

  • Automatisk og manuel styring af ferie, feriefridage og afspadseringstimer
  • Håndtering af elevforsikring, fritvalgskonto og søgnehelligdagsopsparing (S/H)
  • Håndtering af sundhedsordning fra Pension Danmark
  • At selv tilpasse lønsatser ifølge overenskomsten
  • Indberetning af medarbejdernes oplysninger til ACF.

Vi hjælper dig godt i gang, så du kan lave løn til dine medarbejdere med det samme. Hvis du har brug for hjælp til din lønindberetning, sidder vores lønkonsulenter klar til at hjælpe dig. Eller du kan benytte vores kundeportal med vejledninger, spørgsmål og svar samt hjælpevideoer.

Med vores app kan du nemt og enkelt indsamle løndata fra dine medarbejdere fordelt på arbejdsopgaver, så du sparer tid og undgår fejl i din lønadministration, og du kan bruge tiden på din forretning.

Kontante fordele - 3 gode tilbud, der gør din hverdag nemmere:

  • DataLøn - Danmarks mest komplette lønsystem, så du kan indberette løn til dine medarbejdere enkelt og effektivt. Få serviceabonnementet i de første 3 måneder gratis.
  • Bluegarden SmartLøn - Lad dine medarbejdere indberette tid, kørsel og udlæg fordelt på arbejdsopgaver via vores app til mobilen. Få de første 3 måneder gratis.
  • LønAdministration - Lad os klare (næsten) alt lønarbejdet for dig. Du skal kun bruge et par minutter hver måned på at fortælle os, hvad dine medarbejdere skal have i løn. Få den første måned gratis.

Læs mere om dine fordele.